Tuesday, 15 January 2013

Miaa Rly :)

Assalamualaikum,semua org sini sini aku nak cerita sikit kat korang semua pasal twitfemes.Nama dia Miaa Rly.Nama sebenar taktahu.Kalau nak tahu tanye lha dia.Hehe.Dia ny comel gile gile comel.Kalau korang tgk muka dia peh gerenti melting.Haha.Betul pe apa yg aku cakap.Tak caya tgk gamba kat bawah ny.


Senget kan kepala ea.Kalau rajin :)


Comelkannn.Bole bagi dua jea.Takbole lebih lebih nnty dia mara.Hehe.Kadang2 ramai yang kata *penuh TL dengan nama miaa rly* Tapi dia friendly.Dia just cakap *sorry* Hm.Comel lorh.Kalau sesiapa yang ada twitter bole lha nak tengok gamba yang selebihnya kat twitter dia.

Tekan SINI !




No comments:

Post a Comment